Sunday 30 November 2014

місяць сьомий: вже скоро

саме у листопаді я зрозуміла, як швидко пролетіли ці 7 місяців... пам'ятаю, як у липні мені здавалося, що ще так довго, і час тягнувся, ніби стояв на місці. Аж тут раптом - до декрету менше 8 тижнів, ще й купа свят укінці грудня - мине й оком не кліпнеш... я почала відчувати ностальгію - мені сподобалося бути вагітною! важким видався лише четвертий місяць (саме тоді мені відверто не "лізли" всі м'ясні продукти, взагалі не було сил зовсім - навіть 10-ихвилинна прогулянка втомлювала - і хотілося постійно спати), а весь інший час видався мені просто чудовим періодом (нарешті можна їсти все підряд та ні в чому собі не відмовляти! жартую...), а відчуття, що ти робиш щось дуже важливе, таке... ммм...

раптово я зловила себе на тому, що мене потягнуло на солодке (я взагалі до солодощів байдужа цілком), так що малеча була оголошена татовою копією і весь шоколад я їла для нього, а не для себе (Петро казав - "відмазуєшся" :) та "намовляєш на дитину")

на роботі відбувалася купа змін, які мене зовсім не хвилювали. Мене навіть дратувало, коли мене просили якось повпливати на ситуацію, або проконтролювати щось - "мене скоро тут не буде! самі хлопчики! давайте якось самі!.."

ну і я склала список, що слід купити малечі (та й собі теж) в пологовий
UPD від 4-ого березня 2015 року
після запитання Юлі в коментарях вирішила зупинитися детальніше на тому, що ж я пакувала до госпіталю. Перший приблизний список видали в лікарні на курсах. Ті курси, то наче бюджетний варіант (безкоштовні ж все-таки) - зовсім не так виглядає, як показують в американських кіно - ніяких зустрічей щотижня, сидінь на матах чи м'ячиках, та навчань, як дихати і т.д. - зібрали нас (жінок 7-8 приблизно того ж терміну, з чоловіками було лише двоє - Петро і Peter, так кумедно вийшло) у окремій кімнаті і з 10-ої до 16-ої розказували про стадії пологів, показували картинки, відповідали на запитання. Запитання - це файно, але їх можна і з акушеркою на планових зустрічах обговорити, а про стадії пологів я вже до того начиталася купу разів, бо кожен поважаючий себе сайт для мам, вважає своїм обов'язком написати, як вони відбуваються - навіть магазини, що продають одяг для дітей та вагітних мають таку інформацію на сайті. Цікавим у тих "науках" видалося лише відвідини birth center - відділення, де відбуватимуться пологи, якщо ви оберете природній варіант народження (без епідуральної анастезії та лікарів). Повертаючись до списку - отож перший варіант видали на оцьому занятті, а далі на тих же сайтах для мам завжди є рекомендований check-list. Я проаналізувала кілька та склала свій варінт. В основному це ті речі, які мають зробити перебування у лікарні комфортним - одяг для вас і для малечі, тапочки (чи якесь інше зручне взуття), одяг, в якому народжувати (рекомендують стару футболку або нічну сорочку), рушник та причандалля для душу-гігієни, памперси дитинці і якийсь крем (якщо плануєте використовувати - тут кажуть купати після 5-и днів - тижня та до 6 тижнів не використовувати креми-олійки-мило), мобільний (зарядку до нього, якусь музику), книжку-журнал, ручку-записник... з одягу для мами всі вперто рекомендували мати халат, от я особисто в халатах не ходжу, для мене це цілковито абсурдна річ, я його жодного не маю і не планую мати найближчим часом - не брала і мені його не бракувало. Дитині рекомендують взяти 3 набори одягу, я брала 4, і то малий умудрився замастити всі, тому Петро приніс ще наступного дня (це за два дні). Памперси та всякі гігієнічні штуки в госпіталі є, хоча вони розраховують, що ви матимите все своє, і питають чи маєш, але для критичної ситуації (закінчилися, або передчасні пологи і валіза не спакована - вони забезпечать), так само у них є рушники (у мене був свій, але вони пропонували), і ще так само госпіталь має одяг для пологів (отака штука, яка на спині зав'язується, як у кіно могли бачити; оскільки я лягала в лікарню для мене неочікувано і була без валізи, то поки Петро за нею їздив, мене у таке переодягнули і я так в тому й лишилася). Цікава штука з дитячим харчуванням - основний акцент на грудне вигодовування, але якщо мама не хоче, то тиснути не будуть. Просто мама має врахувати, що стерилізувати пляшечки та бавитися з сумішшю в госпіталі немає можливості, тому єдиний варіант це купити молоко в маленьких порційних упаковках з соскою готове одразу до вживання немовлям (або купити велику пачку плюс одноразові пляшечки, та тримати пачку в холодильку). У випадку, якщо планувалося грудне вигодовування але щось не склалося (дитина не смокче, чи молока нема), то таке готове молочко в міні пляшечках дадуть (але знову ж, якщо це на тривалий час, то будуть розраховувати, що ви купите своє)
end of UPD від 4-ого березня 2015 року

2 comments :

  1. хіхіхі "самі хлопчики! давайте якось самі!" посмішила ти мене і Петро тим "намовляєш на дитину" ))))
    Я ще недочитала до останніх постів, але якщо актуально то, вам щось особливе треба було пакувати в валізи? Типу вам якийсь список давали, чи то так для себе більше що не вистачало (там халат, тапки)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. я б назвала той список - для власного комфорту :)
      детальний опис додала у пост

      Delete