Wednesday 31 December 2014

Тарас Прохасько

"Лексикон таємних знань"
насправді немає змісту навіть перераховувати, що я читала авторства пана ТарасА (наголос на останній склад), бо все з-під його пера виходить просто неймовірним. Його герої наче нереальні, він їх не описує, він їх накидує невеликими мазками емоцій, саме емоцій та думок, а не якимись об'єктивними описами. Він, наче розповідає про сторонні речі, а насправді вимальовує нам сюжет. Я не хочу нічого псувати, тому деталей не розповідатиму. Але обов'язково почитайте хоч щось написане Прохаськом

"З цього можна зробити кілька оповідань"
з цього направду можна зробити кілька оповідань, як би кумедно це не звучало. Скільки усього тут намішано - купа родичів, тети й вуйки, друзі, всі їхні життєві історії змішалися - я навіть припускаю, що це автобіографічна історія і Прохасько показує нам звідкіля він такий узався, що його зробило отаким (як я люблю казати - "звідки ноги ростуть"). Хоча б почніть читати, а відірватися ви не зможете, це я вже гарантую :)

2 comments :

  1. ух ти... я тут на 2015 маю бажання прочитати зо 30 книжок і все сучасних українських.... почну з Прохаська, ти його так розписала, що вже аж кортить;))))

    ReplyDelete
  2. теж дуже люблю читати цього дядька. але під його книги потрібен відповідний настрій : )

    ReplyDelete