Saturday 17 November 2018

привіт від Пеппи: tomato soup

класично пояснюю - чому привіт саме від Пеппи. Бо Данусик дивиться Пеппу англійською і у кількох серіях підряд Пепппа їсть помідорову зупу, яку свинка називає "tomato soup". Мій малюк повторює - і от, власне, дослухаючись до його гастрономічних запитів я вирішила приготувати помідоровий крем-суп

навіть не знаю, чи можна цей суп називати справді "помідоровим", бо там є стільки всього, що томати ховаються, але крок за кроком... спершу чистимо та кладемо в каструлю варити 5 картоплин (моя порція десь на 3-4 літри готового супу), води наливаємо не надто багато, але аби всю картоплю накрило, слід добре перчити та солити, бо ж ота вся вода (чи якась її частина) в кінці кінців потрапить у нашу страву 

поки картопля вариться, у великій сковорідці (я використовую сковорідку для вок) смажимо 1 цибулинку, кілька зубчиків часнику, 1 морквинку (опціонально), 1-2 болгарські перці (ріжу соломкою), 1-2 кабачка та 2-3 баклажана (залежно від їх розміру, я вибираю малі-середні, щоб менше зерняток було). Баклажани та кабачки ріжу досить великими напівкружальцями - все одно потім буде дрібнитися блендером. Порізані баклажани варто залити водою на хвилин 20 перед тим як кидати до соте - так вони віддадуть гіркоту у воду - та почистити від шкірки (інакше зупа буде не червоного кольору, а злегка фіолетового, та й шкірка буде попадатися, бо мій блендер її не бере). З кабачками нічого того можна не робити. Оці всі овочі обсмажуються в суміші олій (оливковій, соняшниковій і ще яка у кого є), потім тушкуються, солимо та перчимо теж за смаком. Вже як кабачки на баклажани стали м'якими, додаємо зо 5 помідорів - теж можна великими шматками та бажано без шкірки (тут я "халявлю", з цією шкіркою мій блендер дає собі раду). Кому треба яких спецій чи травичок для запаху - you are welcome. Ще можна і якого готового кухарського соусу додати (я не даю, бо то суп дитині)

як картопля зварилися, то зливаємо трохи води, але десь в склянку, бо нею ж будемо доводити зупу до потрібної консистенції. Додаємо в ту каструлю овочі зі сковорідки і подрібнюємо погружним блендером. Додаю воду з картоплі, а інколи бульйон (якщо маю), поки не вийде таке по густині, як мені пасує. Все! подавати до столу - прикрашати креветками та зеленню!

2 comments :

  1. Виглядає апетитино! І як Данусику?

    ReplyDelete
    Replies
    1. о, він обожнює. І допомагає готувати :)

      Delete