Thursday 26 September 2019

третій триместр: в очікуванні чуда

почнемо з того, що на роботу я вирішила ходити "до останнього" як і першого разу. Тому декрет в мене почався на останньому тижні серпня. З Данилком я ще 4 тижні дома провела до пологів, з Кирилком вийшло два, але на то були причини... однаковим було моє лінування починати щось нове, вчитися і стійке бажання сидіти в кутику, лежати на дивані в офісі з ноутом, чи працювати "з дому" (читай - "бути дома і не працювати"). Свої обов'язки віце-президента я склала ще до відпустки у червні, а за місяць до декрету вже вийшла на роботу моя заміна як скрам мастера - і я передала їй всі справи. Моєю задачею було лише спостерігати і давати поради. Мені в цьому плані пощастило, я цього свідома. Бо мої останні місяці були дуже спокійні - я достатньо порелаксувала і повідпочивала, трохи книжок почитала і побула наодинці з собою поки Данусик в садку, а Петро на роботі

з негативу - мені страшенно боліла спина. Вона мені почала боліти значно раніше, але от укінці, коли я вже була "велика", почався справжній треш. Ми ще відвідали в той період кілька днів народження та весілля, так от - у всіх тих кафе-ресторанах стільці жахливі і моя спина боліла за 30 хвилин сидіння. Загалом лежати моїй спині теж не подобалося - лише якась дивна суміш лежання на ходіння давали плюс-мінус нормальний результат. З Данусиком такого взагалі не було, а тут я половину вагітності цяцькалася зі спиною. А от однаковою була преклампсія вагітних - це підвищений тиск укінці вагітності, саме пов'язаний з вагітністю, тиск стає нормальним одразу після пологів. Лише з Данилком тиск підвищився останні два дні перед пологами (тому мене і стимулювали в Лондоні). А тут я тиждень мучилася з тим тиском (добре, що у мене ще лишилися ліки, якими мені тиск нормували в Британії. В Україні таких нема). Власне, мене теж стимулювали через тиск. Але той тиждень треба було чекати, щоб було 38 тижнів вагітності (38 тижнів - це доношена дитина)

ще розкажу трохи про набір ваги - з Данилком я перед самою вагітністю схудла і важила 47 кг, коли моя норма 49. З Кирилком я перед вагітністю набрала і важила 53 (щоб ви знали, невагітною стільки я важила останній раз НІКОЛИ). З Данусиком я виросла до 63!!! що дає нам 16 кг від початку або 14, якщо припустити, що 2 кг я добрала до своєї норми. З Кирилком я зупинилася на 60, що дає нам всього 7 від початку, або 11 від моєї нормальної ваги. Перші місяці я взагалі не набирала вагу, навіть трохи втратила (бо ж їлося мені тяжко спершу). А дитина у той час ніц не важить - вся вага то суцільно мама. Не дивно, що з пологового я вийшла такою як і зайшла (насправді це не правда, бо ще кілька тижнів після пологів скорочується матка і жінка позбувається зайвої крові та лімфи, що потрібні були на 2-ох, а тепер є зайвими. Тому всі жінки з пологового з добрячим пузом виходять. Але за кілька тижнів вже можна оцінити з чим доведеться "жити далі", чи "над чим працювати". І в мене це була мої ідеальні 49)

і ще трохи по закупи розкажу - я, звісно, купила малюку трохи нового одягу (мені якось хотілося купити щось нове новій дитині) і м'яку іграшку (я Данусику купила ведмедика, з яким його фотографувала щомісяця. Правда мене вистачило на півроку, здається). Кумедно, що коли шукала таку іграшку Кирилку, то мені у Львові всі неподобалися - здавалися штучними, неприродніми, немилими. В результаті я замовила з Британії в mothercare. Данусику я там же закуплялася першими речима! Кирилку дістався зайчик :)

з інших речей - у нас візочок і автокрісло лишилися від Данилка, а ліжечком я не планувала користуватися (ми в нього Кирилка лиш кладемо, коли треба щоб він безпечно полежав поки мені треба відійти і ще мобіль вмикаємо). Іграшок і так забагато було, а ще подарували нових - тих дітям дуже щастить, люблять їх усі :)

підсумовуючи 9 місяців вагітності - можна сказати, що вагітність була загалом легкою, безпроблемною. Мені вдалося і подорожував і відпочивати. Відчуття зовсім інші у порівнянні з першим разом - ніяких тривог, лиш суцільний релакс і очікування щастя :)

No comments :

Post a Comment