Thursday 4 December 2014

Оксана Забужко "Дівчатка"

ой... мені несподобалося...

пам'ятаю в років 18 мене привабила провокаційна назва "Польові дослідження українського сексу" і мені сподобалося те чтиво; слід визнати, мені і у "Дівчатках" подобається стиль мовлення авторки - такий соковитий, зі складними реченнями, метафорами, вставними реченнями в дужках: це не якусь казочку читати - вимагає концентрації уваги :)

але якась надто брудна ця книжка, брудна її головня героїня (13-ирічна дівчинка, чи навіть 11-12-ирічна). Я розумію, що такі події цілком реальні, але не хочеться мені читати, щось отаке приземлено реальне - я хочу чогось красивого у книжках (не happy-end-у, а щоб було про що задуматися - а тут немає про що думати, тут все плоско: одна героїня просто генерує бруд навколо себе, а її подруга все життя мучиться докорами совісті, що публічно засудила оту першу за генерацію, а не підтримала і не допомогла)

No comments :

Post a Comment