Thursday 11 February 2016

reading challenge 2016

звернула увагу, що "всі" ставлять собі "всякі" challenges на наступний рік і собі теж захотілося! спершу думала підтримати ось цей. Але я ж саме виходжу з декруту... задумалася чи потягну, вирішила навіть не признаватися про challenge зробити його silent. Але знову не склалося - знайшла список в стилі "65 книг, які варти прочитати". Побачила, що мені лишилося 20, аби такий список "закрити". А я взагалі страшенно люблю ставити галочки - виконано! і братися за наступну задачу - особливо на роботі і навіть в побуті. Вирішила, що мій challenge буде прочитати оті 20 книг. Насправді 20 це мало, але ж знову-таки - робота, малюк...

отож, мій список до виконання:

1. Владимир Набоков "Бледный огонь"
2. Чинуа Ачебе "И пришло разрушение"
3. Ф. М. Достоевский "Братья Карамазовы"
4. Эдвард Форстер "Поездка в Индию"
5. Роберт Пенн Уоррен "Вся королевская рать"
6. Рэймонд Чандлер "Глубокий сон"
7. Гюнтер Грасс "Жестяной барабан"
8. Дорис Лессинг "Золотая тетрадь"
9. Кормак Маккарти "Кровавый меридиан"
10. Роберт Музиль "Человек без свойств"
11. Эрнест Хемингуэй "И восходит солнце"
12. Сол Беллоу "Приключения Оги Марча"
14. Джеймс Дикки "Избавление"
15. Кингсли Эмис "Счастливчик Джим"
16. Малькольм Лаури "У подножия вулкана"

далі йдуть "відмазки":
17.Марсель Пруст "В поисках утраченного времени" - знаю, що "оце" шалено довге, думаю ще чи обіцяти його чи ні :)
18. Сэмюэл Беккет "Молла",«Малон умирает" и "Безымянный" - читалла "Меллон вмирає" (рідкісне занудство), може, зарахувати собі цей пунет загалом? ;)
19. Томас Манн "Волшебная гора" - починала слухати аудіокнигу, така "тьма, муть, печаль"... і гіанський об'єм - можна ЗНОВУ спробувати послухати
20. Джозеф Конрад "Ностромо" - читала щось інше Конрада і вирішила "більше ніколи"! до такого "бруду" (а він пише про брудні речі) навіть торкатися не хочеться (навіщо взагалі про це писати? ну, так, це реалії. Але я їх і так знаю, навіщо про це ще й читати?!. читати я хочу, про щось хороше, красиве, казкове, можливо з мораллю, можливо повчальне і не веселе, але не "бридке")

через "відмазки" додаю список книг звідти ж, які читала, але було б не зле перечитати:
17. Габриэль Гарсиа Маркес "Сто лет одиночества"
18. Лев Толстой "Война и мир"
19. Гюстав Флобер "Госпожа Бовари"
20. Маргарет Митчелл "Унесённые ветром"
21. Теодор Драйзер "Американская трагедия"

6 comments :

  1. ого, ти крута! перечитати війну і мир!!! і Достоєвського!
    в мене теж челенджів кілька, але от не знаю як встигну, щось переключилася на книжки з кулінарними підтемами, а їх виявляється, багатенько))) челегджі то таке, головне читати і читати в задоволення)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Достоєвський мій один з улюблених письменників був у школі, до речі... от хочу переварити, чи це все ще актуально :)

      Delete
  2. а мені отой челендж сподобався, без конкретних назв, візьму на замітку, може на наступний рік))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. я теж на нступний рік планую ;)

      Delete
  3. капець! точно крута! Війна і Мир??? Ти жартуєш??? :)
    і мені отой списочок без назв сподобався! )

    ReplyDelete
    Replies
    1. з "Війна і мир" така історія - Петро саме подивився серіал від BBC (поки ми з Данусиком спали, бо хоч нам рік і місяць, але якщо є мама в наявності, то спимо ми лише біля мами), а "по ходу" я щось пригадувала з книги і перепитувала чи так в серіалі було, чи не так. Ну, от і стало цікаво, як же воно там в книзі насправді. Чесно кажучи, не раз ловлю себе на тому, що я "в юності" (старші класи школи і перші роки універу) взагалі "не так" розуміла книги, які перечитувала пізніше. А оті всі "любові" Наташі Ростової та й загалом з чого "стіко шуму" через ту "Наташу" мені геть з голови вилетіло :)

      Delete