Friday 21 February 2014

Роберт Льюїс Стівенсон

"Вечірні розмови на острові" (Берег Фалеза, Сатанинська пляшка, Острів голосів)
от чомусь останнім часом мені щастить на книги, де британці освоюють якусь чи-то Африку чи-то Австралію :) ці розмови - три оповідання про життя британців у "гарячих" країнах :) якщо вам подобаються пригодницькі історії та сміливі й сильні люди - "Вечірні розмови на острові" саме для вас :)

"Острів скарбів"
я навіть не хочу писати якісь слова, адже усі ми, я сподіваюся, бачили мультик і читали саму книгу - то ж що можна додати? я ще й читала англійською - зізнаюся, це було складно, складні слова та мова оповіді, складні речення. Але я маю її дома саме в оригіналі, а це, для мене, як я вже десь зізнавалася, багато означає

"Химерна пригода з доктором Джекілом та містером Гайдом"
прочитайте назву цієї книги ще раз - відчуйте кожне слово! ви відчуваєте? "химерна"... прочитайте ще раз - "химерна" - ммм... яке ж це слово смачне!.. "химерна пригода"... як звучить! просто неймовірно! от і ця книга така ж сама - неймовірно смачне кожне слово

P.S. українськрю тут

No comments :

Post a Comment