Saturday 17 May 2014

чого можна повчитися у програмістів

чого можна повчитися у програмістів? програмісти створіння "загадочні" (іншими словами "дуже дивні") - і чого можна у таких істот навчитися окрім їхнього володіння "компутером"? я не намагаюся відкрити вам Америку через кватирку, але програмісти - то істоти ліниві страшенно :) а лінь - то рушій прогресу, бо ідея прогаміста зробити щось відмінно з першого разу, та ще й так, щоб, якщо колись раптом це щось треба буде зробити ще раз, то його можна би було зробити натисканням на одну кніпочку! і взагалі оптимізація всього, то для програміста "наше все!", як для дівчат бордовий лак для нігтів :)

так от, до чого я - кілька спостережень за коханим чоловіком (це все з цього тижня), які взірвали мені мозок своєю "програмісткістю" - сценарій перший: ми вирішими на вечерю приготувати форель і на гарнір - спаржеву квасолю з аспарагусом. Так от, дівчата підтвердять, що поки ту рибу почистиш... то займає час. Тому я попросила Петра - візьми квасолю та з кожного боку обріж крайчики. І знаєте, що те створіння зробило? він взяв ножиці! і почав обрізати, при цьому намагаючись використовувати масив квасолин! здається так просто - а я б чемно обрізала кожну оремо ножем до дощечки... сценарій другий: ми гріли якусь їжу на виніс :) я свою чемно ложкою перекладала з коробки в тарілку. Петро скептично подивився на цей процес та поклав тарілку згори на коробку з їжею (як кришку) і просто перевернув, щоб вся їжа пересипалася в тарілку сама собою - це взагалі просто, але ж скіко треба мати тих програмістських лінощів?!

No comments :

Post a Comment