Sunday 29 June 2014

собі коханій

я не пам'ятаю вже точно яким чином, але, ще коли про мою роботу у Лондоні і не йшлося, і у мріях не було, я надибала на сайт білизни - я не скажу, що мені там прям все-все подобається, але є справді крисиві варіанти. Ціни там справжні британські (читай "ну, просто дуууже дорого, шалено дуже дорого"), можливо, саме тому оглядом, чи доставляють вони до України свій товар, чи ні, я не займалася - одразу вирішила, що нема (ну, хто в здоровому глузді замовлятиме через інтернет білизну за сотні фунтів?). Але от коли прийшов час переїжджати до Лондона, я собі пообіцяла, що куплю якийсь набір у них - як подарунок "собі коханій" з першої зарплати :)

тепер я підписана на їхню розсилку і от надибала на цю рекламу - вважаю, шо для того аби творити такі відео, треба бути справжнім професіоналом - як тут все доречно! і оце її невинно-кокетливе "really?" укінці (з акцентом)! ммм...

No comments :

Post a Comment