Saturday 6 June 2015

Марек Краєвський "Числа Харона"

це крутезний детектив з неочікуваними поворотами й розв'язкою. Класнюче завершення - таке справжнє, "ні нашим, ні вашим" - і герой демонструє і позитив і негатив своєї душі. А ще усі події відбуваються у Львові - тому мова героїв смачна і атмосфера цього легендарного міста парує над сторінками, як горня кавусі :)

а от з негативу - цим хворіє купа сучасних авторів - забагато інтимних думок у героя озвучується читачам. А мені якось "не альо" знати, що він там думав про її дупу :)

4 comments :

  1. заінтригувала :) жаль що нам до Львова далеченько щоб собі книжки возити :( наступного разу як хтось в гості прилетить, то обов'язкаво замовлю щоб привезли.

    ReplyDelete
  2. о, я купила цю і інші Краєвського, все що знайшла... а тут такий смачний відгук)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ти де пропадала? я вже скучила за твоіми постами і коментарями ;)

      Delete
    2. я була у Львові, а там трохи проблеми з нетом були... тай як було сидіти в неті, якщо я в ЛЬВОВІ?)))))

      Delete