Thursday 3 April 2014

Салман Рушді

by the way - мій улюблений письменник на даний момент :)

"Опівнічні діти"
саме з дітей почалося моє знайомство з Салманом - я була вражена, зачудована, спантеличена і хотіла ще! більше вже написано тут

"Флорентійська чарівниця"
після цієї книги я зрозуміла, що перше враження було непомилковим, і безтямно закохалася в казковий світ Рушді - про чарівницю огляд шукати тут

"Сатанинські вірші"
це найвідоміша книга Салмана, саме за неї була оголошена фетва, що узаконювала убивство усіх причетних до написання, видання та перекладу віршів... а свої враження я описувала тут

"Схід, Захід"
це збірка оповідань, де автор намагається показати різницю у ментальності людей різних світів - зі світу "схід" та зі світу "захід"... оповідання з частини "захід" мене більше розчулили, якщо чесно :) але це я думаю "так і було задумано" - щоб кожен відчув абсурдність "свого" світу. Тут немає складних і довгих речень, все принесено читачу, як на тарілочці. Можливо, тому й менше задоволення?

UPD від 3 червня 2014 року
"Клоун Шалімар"
мої враженні тут. І це перший роман Рущді, котрий я читаю, де основною є історія кохання, а не історія Пакистану та Індії
end of UPD від 3 червня 2014 року

No comments :

Post a Comment