Friday 4 April 2014

мій Таллінн: очима британців

минулого тижня я знову відвідала Таллінн - цього разу я і кілька моїх співробітників їздили на тренінг, бо у Лондоні усі місця були вже зайняті (суперова причина, так?)

мої поїздки до Таллінну завжди такі теплі :) своїм британцям я пояснюю, що Таллінн для мене, наче рідний Львів, лиш я спілкуюся англійською і тому всі намагаються бути до мене вічливими та милими (бо думають, що іноземка) - не знаю, чи то має сенс для британців, а для мене має величезний, бо тут є усе, що є у Львові, лише сервіс кращий

з найяскравіших вражень цього приїзду - російський ресторан без циган і ведмедів з балалайками, зате з офіціантами в уніформі і поданням пельменів та котлет по-київськи в тарілках під кришечками (нехай мене усі заплюють, але то було якимось моральним та глобальним неСпівпадінням - а де ж п'яні "русссссскіє", які волають про своє "вєлічіє"?), правда, мушу зізнатися - самовари були присутні

веселили мене й британці, з якими я подорожувала :) замість того, щоб насолоджуватися вишуканими стравами (і найголовніше здоровими!), вони втішилися, коли я завела їх у американське кафе з бургерами, барбекю, картоплею фрі і безлімітною колою (ще трошки і ви мені закидатимете, що я розповідаю про британців-айтішників, як про домашніх тваринок ;) але вони такі кумедні! чесно... :) я стриматися не можу, щоб їх не по-тролити)

кожен замовив по-американськи величезну порцію реберець, бобів та картоплі фрі

а оці перчики халапеньо (здається... але можливо, то й інший сорт) начиннені сиром, і посмажені з беконом навколо них - пекучі та неймовірно смачні - говорили про Техас...

і їм сподобалися Millimallikas! хоча думаю сам Vali Baar був від нас у шоці більше, ніж ми з нього (це я робила їм посвячення в скайпівці, а більше про історію виникнення такої традиції читати укінці посту про Таллінський офіс). От уявіть, заходять я, індус, грек та чорношкірий (і всі вони британці!), хлопці замовляють три гидотні на мій погляд шоти, платять, не беручи решти, двадцяткою, випивають, кривляться і всі четверо ідуть геть :) ми пробули там від сили 3 хвилини :) при цьому в куті сиділи якісь підозрілі особистості та грали на баяні :) і ВОНИ були з нас в шоці!

от що шкода, що зовсім не було снігу. І якщо врахувати, що в Лондоні зараз +15, а в Таллінні було +5, то цього року я "зиму" застала хіба в Буковелі... і я відчувала ностальгію за білосніжними кучугурами вище мене та шаленими морозами, коли навіть дихати важкувато (на 1-2 дні я б цього хотіла...)

P.S. ці фото Таллінну з нету

No comments :

Post a Comment