Thursday 11 July 2019

привіт від Данилка: pupmkin soup

наслухалася моя дитина Пеппи, а там в одній з серій тато Свин пік пиріг з гарбуза. І побачивши гарбузи в Ашані, Данилко кричить: "мама, давай робити pumpkin pie". Мама, звісно, "приофігіла", але гарбуз - не було ради - мусіла купити. Пекти і пиріг - то якось ніколи не було моє, тому вирішила я з того гарбуза зробити гарбузовий крем-суп

мені цей суп дуже подобається, бо з ним все елементарно просто - треба почистити картоплі та гарбуза. Гарбуза слід брати або так само як бульби, або трохи менше, якщо додаєте до зупи моркву. І оце все - картопля, гарбуз та морква вариться у добряче приправленій сіллю-перцем-запашними травами воді. Як звариться - трохи води зливаю (але десь в склянку - раптом загусте вийде), а замість неї вливаю склянку молока, додаю часнику та імбир! і подрібнюю блендером. Доводжу до кипіння, подаю зазвичай з креветками або лососем (я цей суп часто готую, коли в мене залишається якась запечена вчора риба). Смачного!

No comments :

Post a Comment