Tuesday 15 October 2013

Gaston Leroux "The Phantom of the Opera"

читала англійською - це було легко, тому рекомендую усім з upper intermediate і вище :)

а от про враження - нагадує "Страждання молодого Вертера" Ґете - головний герой страждав-плакав-нив, героїня спраждала-плакала-нила-боялася і всі навколо теж страждали-плакали-думали, що інші несповна розуму-кидали виклик долі-боялися (в Ґете правда страждав-плакав хіба головний герой, на скіко я remember...)

сам привид Опери теж, до речі, страждав-плакав, але не нив! звісно, він був жорстоким, але по-моєму - єдиний адекватний чоловік у тій всій історії. Його поведінка виправдана, я можу її зрозуміти, я можу осягнути, чому, під впливом яких обставин він став, ким став, і чому він страждав-плакав, навіть дивно, що не нив - в його ситуації це справді вражає. От тому він мені сподобався

4 comments :

  1. фільм люблю, час від часу переглядаю, але книжечка певно трохи нудна, через оті ниття-плачі)))) то єдиний випадок наразі, коли мені не хочеться перечитати книжку... а в фільмі класна музика...

    ReplyDelete
  2. не уявляю книжки без музики - для мене Привид Опери - то насамперед голос Сари Брайтман

    ReplyDelete
  3. можете обоє закидати мене тапками - я не бачила кіно і не чула музики!!!
    зате тепер маю собі новий пунктик в TO DO лісті :)

    ReplyDelete
  4. торент тобі в допомогу) музику краще скачати якусь якісну - то тобі не гопці-дриці;)

    ReplyDelete