Friday 1 November 2013

Валерій і Натяля Лапікури "Кава по-диявольськи"

отоді, коли я писала про каву, яку я готую щоранку на вікенді, от тоді ж я надибала на цю книгу, початок якої - це рецепт того ж напою з назвою "по-диявольськи". І саме він (рецепт) ліг в основу найсмачнішої кави по-моєму :)

це детективна історія часів радянського союзу, іронічні стосунки у відділку міліції між капітаном і підполковником, цікавий випадок, з присмаком неможливості такого з точку зору радянської ідеології (тому й цікавий, власне)

і ще - для мене це нетипово для детективу - винуватець злочину вже відомий на середині історії, а от - як довести, що це саме він, як отримати дозвіл на арешт - за оцими доказами полює наш капітан решту книги

знову невеликий об'єм, знову книга "до вечірнього чаю з лимоном і з коліньми під коциком"... якийсь у мене такий "тренд" почався... видно - "зима близько"...

No comments :

Post a Comment