Thursday 14 November 2013

про Пола МакКартні і його "Queenie Eye"

звісно, це повний оффтоп блогу - взагалі не знаю, чому мене зачепило, щоб аж написати, але... історія почалася ще 25-ого жовтня, коли я прочитала твіт Вакарчука (того, котрий Святослав - і не тре кидатися тапками! от "не нада"! кого хочу, того і follow-аю...) про нове відео Пола МакКартні

оскіко по-вихідних каву готую я, то в ту суботу, паралельно з кавою, я почитала twitter і подивилася оте відео... під час першого перегляду я подумала, що мені здалося. Коли в кадрі з'явився актор - а я упізнала з першої секунди, ще коли його показують таким розмитим, що й задумано режисерами - я подумала, що то не може бути він, і що то хтось дуже подібний! але далі виявилося, що це саме ВІН, і я не помилилася, коли про нього подумала, а помилилася, коли сама собі не повірила (каламбур вийшов). І щось в тому відео мене зачепило - я подивилася його вдруге, і навіть утретє, але тут зварилася кава...

та про кліп я не забула - і минулих вихідних поділилася ним з Петром. І Петро теж подивився відео разів зо три без якогось остаточного висновку (але не на телефоні, а на телевізорі - розумна людина, що ж тут скажеш - в нормальному розмірі і з нормальним звуком)... і саме тоді ми знайшли в google, що Пол МакКартні робив концерт-сюрприз на Covent Garden в lunch-time і там співав цю пісню! міні-концерт (всього 4 пісні) не рекламувався і його побачити лише ті, хто випадково проходив мимо (або поруч працює і зміг вибігти по телефонному дзвінку, смс, повідомленню у facebook чи твіту) - воно й логічно: там би пів Лондона стояло, якби знали, що таке шоу буде, ще й безкоштовно... та сам факт мені припав до душі... до речі, МакКартні дав такий концерт-експромт спершу у Нью Йорку на Times Square, а потім вже у Лондоні - "чуваку" 71 рік!!! подивіться-но на нього! та він же кайфує!

для мене є щось магічне у тому відео - я почала розглядати кожного героя окремо - його дії, його образ, що хотіли такою поведінкою сказати режисери, сам Пол, кожен з тих відомих людей, хто у ньому знімався...

No comments :

Post a Comment