Wednesday 4 November 2015

Христя Слободян "Диво-пристрої для щойно-мам"


ця книжка дуже світла. Легко і грайливо розкаже про щоденні "мамські" турботи, які хотілося би вирішувати з допомогою хитромудрих приладів :) 

а на ділі - маємо, що маємо - користуємося внутрішніми резервами, допомогою рідних та друзів, форумами в інтернеті, розумними книгами від психологів, вихователів, лікарів та просто батьків

я впізнавала себе в кожному реченні - можливо, комусь буде це дивно прочитати - але розгін до "починаємо панікувати" в мене відбувається за 3 секунди! особливо, якщо чогось в інтернеті начитатися (такого всякого-різного, що голова гуде й мало чи не лускає). Доволі смішно подивитися на себе "чужими очима", " збоку", "зі сторни". І вкотре переконатися, що я така не одна - он авторка точно ж, як я :)

а найголовніше, про що в котре нагадала книга - мами такі вразливі... не лізьте до щойно-, ново-, ба, навіть просунутих мам зі своїми... ммм... одним словом не лізьте до них ні з чим, що 100% не подарує позитивні емоції. Всі інші думки і висловлювання тримайте при собі :)

2 comments :

  1. Я вже недочекаюсь коли погортаю сторіночки такої книжки. Я вже якось писала на ФБ як хотіла зробити братовій сюрприз і замовила їй цю книжку. Так з нашими сайтами, поштою та системою оплати, довелось їм самим за книгою їхати, не в своє поштове відділення та ще й самим платитит за книгу і за "доставку". Ось такий сюрприз зробила )))

    ReplyDelete
    Replies
    1. буває :)
      в мене брат так мамі замовив подарунок на день народження - тато заплатив за нього майже дві тисячі на пошті (то була сушка для фруктів), як сказала мама - "догодив" :)

      Delete