Friday 6 September 2013

Skype-бариста

у нашому офісі новосілля - у нас поселилася нова кавова машина!

вона блискуча, велика і не просто змішує каву з чим-хочеш (з молоком або шоколадом) десь там в глибині своїх нутрощів - це професійна кавова машина, яку можна побачити в кафе-кав'ярні. Каву, як таку, вона робить одну єдину - еспресо. Але вона уміє насичувати молоко повітрям і збивати пінку - можна самому зробити собі американо/капучіно/латте (потрібне підкреслити), далі коротка (непрофесійна-моя) довідка:
  • американо - це еспресо з водою
  • латте - це еспресо з молоком, і молочко має бути гарно збитим, з малеееееесенькими бульбашками - насичене повітрям і однорідної текстури
  • капучіно - це еспресо, зверху молоко, а ще вище молочна пінка, вона не повинна містити великих бульбашок
біля тої кавоварки навіть повісили табличку з поясненням, що в яку каву входить, і скіко чого має там бути у відсотках. Окрім кавоварки, ще поставили прилад, який меле зерна для еспресо! і куди викидати використану каву! і як вимірювати температуру молока! і вона сама підморгує блакитними лампочками-"кніпочками" - красотулька :)

поставили нам ту кавоварку... і крім таблички, яку каву вона вміє робити, ще одну табличку вліпили - цією кавоваркою можна користуватися лише навченим Skype-baristas. Ага, баристів їм подавай - цілий офіс... ще й прислали email-роз'яснення - як можна записатися на відповідний тренінг

так от, цього тижня в середу (4-ого вересня) мене вчили користуватися кавоваркою - робити капучіно в основному - адже з капуччччччіно найскладніше, бо там молоко і молочна пінка (особисто я з тих всіх варіантів люблю латте - молоко до латте має мати менше піни, але більше повітря). І це було дуже... хммм... не скажу: "цікаво", не те слово (бо хто мене знає, той знає, що ми з кавою давні коліжанки, і я зберігаю багато кавових секретів)... ммм... "пізнавально" - новий досвід як-не-як! але! я ж два тижні ходила і облизувалася на ту кавоварку, а користуватися "нізззя", бо треба пройти навчання

а тепер вітайте мене - перед вами сертифікований Skype-бариста! і я вмію робити латте та капучіно з кавоварки, як у кафе. І лише Microsoft міг придумати процедуру для такої простої речі. Та й взагалі - інколи це просто нестерпно! цей Skype! ці процеси! це нестерпно! :)

No comments :

Post a Comment