Thursday 25 December 2014

книжки для майбутніх батьків

Зореслава Городенчук, Ольга Шлемкевич "Вчимося годувати грудьми"
гарна книжка, доступно і просто написана та містить багато інформації, яку я не знала. Було навіть цікаво :)

Вільям і Марта Серз "Ми чекаємо дитину"
розписано по місяцях, що відбувається з дитинкою і мамою. Спочатку мені дуже подобалося читати, а от ближче до кінця стало забагато усяких американських штучок, тому слід фільтрувати

Бенжамін Спок "Розмова з матір'ю"
ця книжка про психологічні особливості дітей різного віку та специфіку першої/другої/наймолодшої дитини в сім'ї - навіть в собі та в чоловіку знайшла відголоски того, що ми були першими :) але цю книгу варто перечитати, коли дитинка вже підросла. Вона мало має дотичного до новонароджених

Ольга Писарик "Прив'язаність - життєво важливий зв'язок"
ще одна історія про психологію. Головна ідея - що в дитячих реакціях мало раціонального та логічного, часто це емоції і вони безособистістні. Тому не слід ображатися на дітей до років 7-и і навіть 9-и за їхні вчинки та слова. Ну, не знаю, щось в цьому є напевно...

Надія Кожевнікова "Про любов материнську, дочірню, піднесену та земну"
мені дала почитати цю книгу мама (це збірка коротеньких оповідань видана у журналі), вона читала її, коли чекала чи мала мене чи мого брата :) чесно, я така була сентиментальна під час вагітності, що навіть просльозилася від деяких з них. А, може, й справді дуже точно і пронизливо написано?..

4 comments :

  1. Гарно ж ти підготувалася ) я не читала жодної з цих книг, деякі взяла вже на замітку і планую прочитати )

    ReplyDelete
    Replies
    1. повір, відчуття, що добре підготувалася немає взагалі :)
      ходжу тут в такому шоці... :)

      Delete
    2. ХАХАХА ))) Віка, ти мене наповал сьогодні вбиваєш "ходжу тут в такому шоці..."
      Я першу читала і ще дуже класну - "вчимось народжувати разом" от ці 2 книжки реально дуже допомогли бо на всякі там курси ми не встигли (малий раніше народився).

      Delete
    3. інших слів покищо немає для опису мого стану у перші тижні :)

      Delete