Wednesday 31 December 2014

збивачка для молока

я колись розказувала, як ми з Петром навчилися робити каву зі збитим молоком, коли у нашому офісі з'явився кавовий автомат (деталі тут). Після того, ми почали пити каву двічі удень - один раз вдома з корицею і перцем, а другий раз в офісі зі збитим молоком (то виходить "капучіно" іншими словами)

в кінці кінців Петро так "підсів" на те "капучіно", що йому стало життєво необхідно збивати молоко і для домашнього прийому кави (щоб була красива повітряна пінка). Купувати цілу кавоварку нам не хотілося (бо ми любимо готувати каву по-східному в турці, а не еспресо, чи ще за якимось іншим рецептом), тому Петро шукав спеціальний пристрій. І знайшов! Далі фотка тої штучки, а демонстрація молока, яке можна нею зробит вгорі

6 comments :

  1. фото з сайту "що подарувати людині, у якої є все";)

    ReplyDelete
    Replies
    1. до речі дуже буджетний подарунок - та радість коштує буквально кілька фунтів :)
      але збиває воно лише молочну піну, для збивання вершків чи розмішування тіста треба щось потужніше (я пробувала) - тобто це однозадачний пристрій

      Delete
  2. От в нас також такий є, а я кави не п'ю і от лежить без діла. Може то просто малому молочко пробувати збивати - чисто для приколу піни? То треба молоко кипятити чи просто нагрівати?

    ReplyDelete
    Replies
    1. я грію в мікрохвильовій (але мені до кави треба теплого), а вона працює і з холодним і з яким тобі треба :)

      Delete
  3. Якраз написала і зламала блендер (мак на кутю пробувала збивати - не вийшло). А малий просив смузі, то я, згадаючи твій пост витягла ту збивачку і спробувала щось там почаклувати. Молоко і справді гарно збило - я брала холодне. Потім я добавила розмятого банана і полуницю і знов взбила - воно так би мовити перемішало, але відмивати його було непросто. Наступного разу тільки молоко буду так робити.

    ReplyDelete
    Replies
    1. я там вище писала, що воно не дуже потужне - то більше забавка, аніж замінник нормальному блендеру-міксеру-подрібнювачу :) але файно, що мій пост наштовхнув тебе на якусь ідею :)

      Delete