Saturday 27 September 2014

привіт з Італії: раста з руколою

це рецепт для усіх, хто фанатіє від пасти так, як я - а я можу її їсти просто з сиром, чи просто з томатним соусом (ммм.... ням-няяяаааммм....)! отак задумалася, як добре, що я не італійка - а то б вже була тлустесенька з тими усіма їхніми смаколиками: піцца з руколою і проскутто, різні равіолі-тортелоні-канеллоні, хліб чіабатта до салату капрезе (з помідорів та моцарелли), лазанья з вершковим соусом Бешамель, кремове різотто... ммм.... я вже мовчу про тірамісу :)

пасту з руколою можна приготувати за максимум 30 хвилин - вийде і смачно, і поживно. Тепер ближче до справи - поки у баняку доходить до кипіння вода на спагетті, ми дрібонько нарізаємо невелику цибулину та смажимо її на оливковій олії. Як цибуля стала золотиста, додаємо подрібнений часник (я даю багато - зубчики чотири на порцію на двох, бо я його люблю, але можна дати й зовсім трішки або зовсім без нього), і за півхвилинки - помідори. Даємо помідорам ввібрати аромат часнику та додаємо вершки (я обходжуся й молоком, якщо чесно), залишаємо протушитися на кілька хвилинок

у цей момент важливо почати слідкувати за пастою - адже, ми хочемо, щоб паста та соус до неї були готові одночасно. Отож, якщо спагетті ще сирі, то соус можна відставити в сторону, і тим часом натерти сир (який і скіко подобається) та вимити, висушити і подрібнити руколу. А от коли паста готова і воду вже злито - нагріваємо соус, додаємо до нього вершкового масла, і як воно розтопилося, то й половину потертого сиру та подрібнену руколу (я просто рву її руками), зверху висипаємо пасту, а на пасту решту сиру і перемішуємо!

P.S. а якщо ще зробити кілька канапочок на крекерах, чи французькому батоні, з сирком брі, руколою та помідорками чері, то взагалі можна язика проковтнути :)

5 comments :

  1. мммм, мням-мням! От хотіла запитати як у вас називають руколу - бо тут кажуть "рокет селед" (rocket salad) а в українській та російськів це рукола?

    ReplyDelete
    Replies
    1. так, у Британії теж кажуть rocket salad, а у Львові в Ашані на етикетках пише "рукола" :)

      Delete
  2. і я фанатка італійської кухні, руколу пробувала, але мені не смакує, а спагетті з соусами чи просто маслом і сметанкою то та.... теж полюбляємо

    ReplyDelete
    Replies
    1. та, рукола спецефічна, для мене має гіркувато-горіховий присмак...

      Delete
  3. Мій чоловік може їсти руколу кожен день... А я навіть не знала про існування такої "трави" поки не одружилися :) Тепер ми купуємо її частенько і добавляємо у салат з помідорів і огірків, або просто так їмо. Правда Романі каже, що у нас мініатюрна рукола у порівнянні з Єгипетською. Спочатку рукола мені не сподобалася, а потім засмакувала. Не знала, що можна руколу добавляти в соус для пасти. Віка, дякую за рецепт, обов'язково спробую і здивую чоловіка ;-)

    ReplyDelete