Sunday 23 November 2014

Наталія Гурницька "Мелодія кави у тональності кардамону"

чесно кажучи, для мене книга стала легким розчаруванням - і це було спровоковане рецензією, яку я знайшла на книжку. У ній йшлося, що якщо ви прагнете чогось "жіночого" (читайте "романтичного, про кохання") і водночас чогось "свого" (українського, від українського автора, та ще й з львівським смаком), то це книга саме для вас

на ділі виявилося, що хоча Львів і львівське передмістя - це місце дії книжки, але від нього нічого у сюжеті й не залежить... хоча деякі історичні події і згадані (як-то бої у Львові чи зміна короля) - але це ніяк не впливає на саму оповідь... хоча в основі лежить історія кохання - але надто вже нагадує пристрасть, немає ніяких причин, немає навіть близкості душ та інтелектів між головними героями (героїня взагалі інколи поводить себе не межі адекватності - одні, нічим не підкріплені, емоції)... так, головні герої часто п'ють каву, але якось мені це ніяк не пояснює назву книги - і до чого тут кардамон?!.

одним словом, балувана я :) а книга класно розвантажує мізки

3 comments :

  1. А я дуже хотіла почитати цей роман, дуже вже назва заворожує. Та сюжетна канва не подобається. А тепер ще цей відгук. У цій книзі напевне найкраще - назва.

    ReplyDelete
    Replies
    1. до речі одразу рісля свого відгуку надибала в інтернеті на дуже схвальну рецензію - тому, може, то зі мною шось не так? :)
      для початку - я зовсім неРомантична особа, а ті схвальні слова були від людини романтичної...

      Delete
  2. Можлива я надто романтична, але мені напр. книга сподобалась. Звичайно, кардамоном там і не пахне, але про Львів згадано багато, та й почуття головних героїв - описано непогано. Але як кажуть, "на вкус и цвет..." :)

    ReplyDelete