Sunday 29 November 2015

Емі Плам "Помри замість мене", "Поки я не вмерла", "Якщо я повинна померти"

це продовження теми книжок online-бестселерів. Бо саме в одному з обговорень до тих online-виданих книг була порада почитати  Емі Плам. Тут є містичні істоти, але не вампіри :)

сама "міфологія", як я це називаю, гарно продумана - нова для мене ідея, я з таким стикнулася вперше і мені сподобалося

мова... читала російською... от не знаю чому - поетів же обожнюю з російської срібної доби - але я її "краси", наче не відчуваю! українську - бесперечно, англійську - теж (хоча російську я знаю ліпше 100%), а от від російської мови - "не кайфую". Цікаво - чому так?.. якась я "глуха" до неї :)

і ще - от не читаються мені в декреті серйозні книги! сюжет тут класичний - юна дівчинка, він такий весь чудовий, але не зовсім людина, любоффф і їм тре врятувати світ :)

не рекомендую - але якщо вам теж хочеться чогось підлітково-ідеалістично-пригодницько-романтичного, то можна й спробувати :)

4 comments :

  1. Ото дивлюся на обкладинки і назви, і розумію, що я такого від тебе не сподівалася;)
    Ну бестселер...ну 1 шт, ну не три...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. я ж кажу - на серйозне не тягне, геть мізки рафінувалися в тому декреті :)

      Delete
  2. несерйозне теж часом треба почитати;)))
    я от дуже таке люблю, але вже давно щось не читалося(

    ReplyDelete
    Replies
    1. я тобі дуже рекомндую з попереднього мого посту про online-бестселери "Крьілья" почитати :) несерйозне, але доволі якісна проза

      Delete