Thursday 31 March 2016

Marner Children's Center

я вже розповідала, що перші 14 днів (офіційно має бути місяць, але якщо немає медичних показів, то на 14-ий "виписують" - то не "як з лікарні", а просто "завершують свою роботу з породіллю") мамою та новонародженим займаються локальна організація акушерок, а далі дитинку передають health visitor. Це щось середнє між медичним та соціальним працівником - ввлни можуть дати консультацію по телефону, навіть якісь каплі від кольок запропонувати. Але нічого серйозного visitors не лікують і при найменшому ризику кажуть звертатися до лікаря

який довгий вступ вийшов! так от, ці health visitors працюють в child centers - і в таких центрах відбувається багато цікавого. Коли ми ще жили в City і малюк був зовсім дрібний, я якось цим не цікавилася, бо в City свого центру немає і слід було йти в сусідні райони, а з таким мацьопом півгодинна подорож мені "не усміхалася" взагалі. А от після переїзду я оцінила наш локальний центр

кожен центр має свій розклад. Серед типових сервісів - масажі малюку, години для ігр (при чому вони діляться на музичні ігри - з дітками співають, танцювальні - танцюють, "брудні" - кінетичний пісок, вода помальована харчовою фарбою, пальчикові фабри - все те від чого в мами холоне серце дома), є сесії, що допоможуть вибрати школу, є зустрічі з психологом, лактологом, групи підтримки гв (шкодую, що не пішла в таку, мені здається, що мені це було дуже потрібно - це я тепер вже в адекватному стані так думаю, а після пологів не розуміла)

ми з Данусиком відвідували музичну ігрову годину (насправді одна сесія це півтори години, і співають лише лстанні пів, а спочатку просто година для messy play. Як мені пояснили, найпопулярніші саме двохгодинні сесії "брудних ігор", але ми в той час спимо, як і в час танцювальної години, залишалася лише " музична"), і нам сподобалося - для мами це стимул нормально вбратися і помити голову (я утрую, звісно, але мами знають, що доля правди в цьому є), плюс спілкування з іншими ДОРОСЛИМИ людьми, для малюка купа нових іграшок, інші позитивно налаштовані до діток дорослі, стимул для розвитку, спілкування з однолітками (на час відвідин, а це було в вересні-жовтні, Данусик в садочок не ходив, і в моєму оточені його однолітків не було - іншими словами ми були взагалі "дикі" в цьому плані, це тепер Данилко розуміє, що на світі є особлива множина - діти - яка живе своїми законами, а тоді - нє. І його перші контакти - чомусь постійно вибирав дівчат, heart breaker починаючий - були дуже кумедними)

додам, що все це цілком безкоштовна розвага - ну, хіба ж не чудово придумано? така "розрядка" моральна для мами і нові враження для дитини - клас! дуже рекомендую спробувати, якщо у вашій країні проживання теж є щось подібне! навіть фартушки видають діткам - резинові, як у м'ясника, довгі та з рукавами - аби не забруднилися, а от фоткати не можна, щоб ви часом не замали на світлинах чужих людей...

1 comment :

  1. Класно. Читала десь, що в Великобританії це є і безкоштовно. В Україні теж купа всього є, за гроші :). Я б сказала, що навіть досить багато - напевно прибутковий бізнес. Маю в сусідньому будинку, правда там беруть з двох років....чекаю, коли підростемо.

    ReplyDelete