Monday 27 June 2022

місяці 28-30: хтось не в настрої

у Кирилка триває період заперечення. Все не так і всі не такі:
- я тебе люблю
- не любиш!
- сильно
- не сильно!
- йдем їсти
- не йдем

найкумендіше, коли питаєш шось таке, на шо - я впевнена! - він хоче погодитися, але гордість не дозволяє:
- хочеш цукерку
- умм (такий невдоволений звук)
- то дати чи ні?
а дрібнота мовчить і "так" не скаже в жодному разі

все повторює за Данилком, має всюди за ним встигнути. Це буває печально, коли доходить до поділу машинок в хаті - бо йому треба саме Данилкові. Але в мами є "хак" - коли Данусик йде в школу, у нас вдома прокидається мафія! мафія йде в Данилкову кумнату і прямо на Данилковому ліжку перебирає всі Данусикові машинки. Найголовніше до повернення Данилка встигнути все вертуни назад )

маленькі машинки використовуються для гонок і для паркування на всіх можливих поверхнях - часом навіть посеред хати. А от Миколай ще додатково приніс ескаватор і трактор від lego duplo - до цього часу дуже гарно бавиться тою технікою

як ми їздили в спа-готель Маріон в Буковелі я вже розповідала - Кирилкові там теж в джакузі дуже сподобалося. Але от що я не розповідала - то це як моя дрібна дитина їла борщ. Уявіть: столи застелені білими скатертинами, стільці мають світло-бузкову велюрову оббивку, а борщ подають в тарілках з дуже широкими краями. Коли він перший раз натиснув на край тарілки і перевернув поливину борщу на скатертину - це було навіть смішно. Але коли наступного дня він то все вивернув на себе, на стіл, на стілець і навіть трохи на маму - смішно вже не було. На третій день я йому замовляти борщ відмовилася - або пельмені або ходи голодний (зазвичай, я дозволяю дітям самим вибирати, що вони їстимуть в кафе/ресторані. Звісно, я фільтрую - озвучую їм лише прийнятні варіанти. Але в кінці кінців вибирають вони самі)

в розмальовуванні дерев'яних іграшок Кирилко також приймав аткивну участь - бавився машинкою та бризкався фарбою. А найголовніше - пив какао з машмелоу. От цікавий факт - Данилко якось до какао байдужий, в багатьох (в переважній більшость випадків) він попросить "червоний чай" (варення з водою) і печиво. А от Кирилко знає толк - "какаву з масьмєлов" замовляє собі досиь регулярно навіть влітку

дрібнота дорослішає і все частіше проводить час з татом - то вони стригтися самі їдуть, то в офіс, то в магазин

і на зверершення фото з тортом на 7-иріччя Данусика

>

No comments :

Post a Comment