Wednesday 21 October 2015

Джозеф Антон "Салман Рушді"

я вже багато разів зізнавалася, що Салман Рушді мій улюблений письменник. Так от - це книга написана про Салмана Рушді самим Салманом Рушді - то чи був у неї шанс мені не сподобатися? :)

після публікації роману "Сатанинські вірші" було проголошено фетву - дозвіл на вбивство автора за образу мусульман, іхнього пророка, корану та всього чого можна допридумувати (фантазія у них там бурна, бо я особисто жодної образи непримітила). І Салману Рушді довелося переховуватися перебуваючи під охороною спецслужб 10! років, а переховувався він під іменем Джозеф Антон :)

отож, перед вами спогади про ті роки, тут також є згадки про минуле та майбутнє, автор не обмежив себе якимись часовими рамками, але в основному розповідає саме про період своєї боротьби з фетвою в ім'я свободи слова, аж поки загрозу не стали вважати такою, що непотребує охорони (це зайняло британцям 13! років)

читала українською і це перша книжка, за яку я платила аби прочитати online (але ж то я і мій! улюблений письменник, тому це не агітація). Це серйозний твір - тут важлива концентрація, сьорбаючи чайок непочитаєш... як добре, що все скінчилося добре, і Салман видав ще так багато прекрасних книг для мене та інших захоплених його творчістю читачів!

No comments :

Post a Comment