Tuesday 20 January 2015

а як ви готуєте рис?

може, хтось із вас і так знає, а хто не знає, то я з того таємницю не буду робити - і мені навіть не соромно! але я не вмію варити рис

ну, не те щоб "не вмію", я знаю правила правила - на 1 частину рису додати 2 частини води - але на практиці він у мене завжди виходить, як каша (або як різотто), ще й пригорає. При цьому плов у мене красивий - розпушений та розсипчастий, і всі інші каші - прекрасно виглядають. Лиш тільки рис - коли він сам по собі, а не в зупі, то це біда...

і от не так давно я в передачі кулінарній (випадково ввімкнула телевізор) побачила дешо, що "взірвало мені мозок" - рис готували яко макарон! залили великою кількістю води, а коли він на смак був варений, використали друшляк - і отримали правильну розпушену крупу. Вчора я спробувала так зробити - в мене він вийшов красивим, як і було задумано! я прямо в шоці...

11 comments :

  1. Ухти )) слухай, з рисом я тебе розумію! в мене те саме - якраз таки з білим звичайним рисом! йду пробувати варити як макарони ))

    ReplyDelete
  2. головний секрет товсте дно в баняка, в якому вариш і не чіпати рис, поки не википить вода. як накрила кришкою, так і до кінця. підгорає якщо дно тонке. або вогонь засильний

    ReplyDelete
    Replies
    1. і я так варю, правда додаю ложку олії - він тоді не склеюється

      Delete
  3. I usually cook it this way: rinse rice 5-7 times, then leave it in water for an hour or so, add salt, pepper, herbs, spices, peas, corn, beans, carrot etc. Then put it in pressure-cooker, set white rice cooking mode and wait. In ~20 minutes it's ready :)

    ReplyDelete
  4. Мій секрет варки рису дуже простий - почитати на упаковці пропорцію води. Виявляється в різних видів рису пропорція може і в 2 рази відрізнятись! А спосіб що ти написала то я колись тоже в шоці була як побачила що так можна - то доречі Петя варив і також брав спосіб з упаковки - в нас зазвичай 2 способи пишуть: вирарюванням (наш звичний) і сціджуванням (цей що ти описала).

    ReplyDelete
  5. А ми готуємо рис по Єгипетському рецепту. Завжди теж була проблема з тим, до моменту коли мама чоловіка мені показала як вони рис варять, він розсипчастий і смачний: промити рис добре і залишити в друшляку щоб висохнув (переважно я промиваю ввечері і до ранку він висихає). Далі в пательню кладемо багато масла і висипаємо рис і смажемо на маленьком вогні, весь час помішуючи. Важко сказати скільки смажити - хвилин так з 10 (рис стає такого світло коричнево-золотого кольору). Далі в баняк лиємо гарячий бульйон (співвідношення 1 стакан рису на 2 стакани бульйону) і добавляємо просмажений рис, накриваємо кришкою і вариться десь так 20хв - не треба мішати. За тих 20 хв бульйон википає і рис готовий. Не завжди у мене є готовий бульйон, то даю просто воду зі спеціями. Але звісно рис на бульйоні смачніший )))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ухти який спосіб цікавий! Такого точно ще не чула... по методу Віки я вже спробувала і вийшов і правда розсипчастий. Тепер буду такий пробувати ) дякую, Оленка!

      Delete
    2. цей теж добрий, я тут в словаччині так навчилася робити, коли роблю рис з овочами) присмажений він і правда добрий))))
      а ще я десь вичитала, що рис мити не треба, бо він всі ті процедури проходить перед фасовкою, так що я викашлялася на то миття і більше не мию)

      Delete
  6. як класно ви всі мені нарадили :) тепер маю спробувати кожен спосіб :)

    ReplyDelete
  7. Готувала вчора за всеохоплюючим рецептом: непромитий рис жасмін обсмажила в олії, до курячого бульйону (з розрахунку 1 до 2, як на упаковці писало) додала болгарський перець, моркву, кукурудзу і приправи, туди ж обсмажений рис, так варила хвилин 20 без помішувань. Така смакота вийшла! І розсипчастий, як ніколи.

    ReplyDelete