Thursday 22 January 2015

Мюріель Барбері "Елегантність їжака"

з плюсів: цікава історія... я б навіть сказала, що сюжет нестандартний (я нічого подібного раніше не читала); викладення теж своєрідне - як два щоденники (різних людей), які ведуться паралельно і описують ситуацію з різних сторін (та й взагалі спочатку здається ніби різну ситуацію описують); і кінець неочікуваний - дуже неочікуватий! хоча не знаю, чи можна його назвати позитивним

з мінусів: книжка дуже коротка, а окрім того в ті 260 сторінок включені ще й викладення кількох філософських трактатів - навіщо?.. явно аби збільшити загальний об'єм, і я їх просто по діагоналі прочитала; та й захоплення Левом Толстим і його "Війна та мир" та "Анна Карєніна" мені якось не пішло

2 comments :

  1. я би ту кнжку почитала тільки через назву))) така нетипова)

    ReplyDelete
    Replies
    1. я тому й почала читати - за назу :)

      Delete