Sunday 25 January 2015

місяць дев'ятий: декрет

декрету я навіть чекала, вибрала початком 5 січня і це виявилося дуже вчасно. По-перше, лише перший тиждень минув у звичному режимі, а далі я почала катастрофічно втомлюватися, тому й далі ходити в офіс було б напряжно. А по-друге, мені зовсім не хотілося працювати - я вже десь згадувала, що у мене цілком вимкнулася "думалка" під час вагітності і в зв'язку з цим я розлінилася не на жарт - хотілося пошвидше засісти вдома, і займатися читанням цікавих книжечок та очікуванням синочка

чекання, то окрема тема, бо наше сонечко не поспішало зовсім, він собі вирішив пристойно запізнитися. А мама з татком все робили ставки: 9 чи 16, чи 18, чи 22... ага, дитина мала нас усіх в носі :)

а ще я мала списочок, що треба в хаті зробити до появи малечі, і щодня намагалася закреслити хоч два пункти (один зранку, один пообіді)

перепаковувала валізу в роддом десь тричі - щось докладала, щось виймала геть :)

і щовечора Петро виводив мене за руку погуляти Лондоном

звучить ніби то був дуже нудний місяць, але то не так - просто я багато релаксувала і як виявилося, далі отак ніцНеРобити мені світить не скоро :)

8 comments :

  1. Ой, із задоволенням перечитала всі місяці. Так кумедно. Відверто кажучи, дуже хотіла б поспостерігати за тобою в цей період особисто, адже те, що ти описуєш, і та Віка, яку я знаю, то якісь дві різні людини :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. от мені так само здалося, шо я дуже змінилася :)
      цікаво, що зі мною Данилко ще зробить :)

      Delete
    2. Та я ж тобі казала: будете вдвох хуліганити :))

      Delete
  2. Я щось все пропустила :) Вітаю! Зараз обов'язково перечитаю всі дописи "на тему" :)
    Так за тебе рада!!!! Ви молодці!!!!! Дуже швидко все зміниться, але це такі неймовірно-нереальні відчуття і емоції !!!!!!

    Здоров'я і сил!

    ReplyDelete
  3. випадково стерла Олін комент :( то тому що я х планшета і не на той лінк попала...
    відповідаю на Оліне запитання - так, можна самому вказувати дату поста. Я поставила ті дати, коли писала постики, мені то здавалося логічним, я не думала, що так усіх сконфуєу...

    ReplyDelete
  4. Якби не фото я б тебе з таким пузиком б і не уявила! Ти ж така дрібненька, точно як кавуна наїлась)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. я тепер дивлюся на фото, то здаюся собі просто гіганською, а тоді мені видавалося, що ніц особливого :)

      Delete