Saturday 17 January 2015

Карлос Руїс Сафон "Гра ангела"

друга жахлива книга підряд (після "Тринадцятої казки") - знову майже усі герої загинули, тільки цього разу цим подіям немає раціонального пояснення - багато містики (тому мені було легше її читати - мене містифікації не лякають). Знову ніякого світла між грозовими хмарами - все так темно, і тошно, і безнадійно... і знову цікаво та захопливо - відірватися неможна - а, може, тому й неможна відірватися, що хочеться перейти всю цю темряву якомога швидше?..

11 comments :

  1. Я читала цю книгу.... вона пов'язана не з надто приємними моментами в моєму житті... знаєш, був момент, коли мені було дуже важко і я пішла в книгарню і вибрала саме цю книгу... не знаю чому, отак взяла і вибрала... рада що її прочитала, але щось в ній є і правда жахливого...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ти розумієш, шо "не знаю чому, отак взяла і вибрала" звучить, прямо як герой вибирав собі книгу на збереження в отому "сховищі забутих книг"?..

      Delete
    2. а про "важкі моменти" - от не знаю, я тому й назвала її "жахливою", що вона напружує нерви, змушує хвилюватися - я такі книги намагаюся уникати, коли мені складно, прагну білого і пухнастого, щоб розрадило і заспокоїло

      Delete
    3. Ой, і справді звучить точно як з книжки ))) кумедно )) але і справді так і було - от взяла і купили її. А мені коли дуже зле то важко читати що щось "пухнасте" =( навпаки допомагає отаке. Треба собі ще щось цього Сафона взяти почитати, бо більше нічого на очі не траплялося

      Delete
  2. Мені дуже сподобалася Тінь Вітру! Вона тільки трошки жахлива =) але дуже позитивна насправді, то була перша його книжка з якою я познайомилася

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Тінь вітру" мені теж дуже сподобалася :) тому я взалася читати цю - десь дізналася, що вона друга з серії книг...
      а от що смішно, що я пам'ятаю враження - і враження точно не жахливі :) - але зовсім не пам'ятаю про що вона, треба перечитати :)

      Delete
    2. Ну трохи там є такого "жахливого" )) я її чомусь так добре запам'ятала, що навіть зараз напевне скажу що за чим там йшло і як звали героїв (ну не всіх звісно, але основних )))), хоч читала теж давненько...

      Delete
  3. дівчата, ви тут так робалакалися про цю книжку, що я хоч і не думала її читати, бо теж жахливого не люлю(вампіри не в рахунок))), але от візьму почитаю;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) почни з "Тінь вітру", якщо не читала - судячи з нашої розмови вона позитивніша, аніж "Гра ангела"

      Delete
    2. ото якраз читаю) цікава, але якась мені запростенька чи як... дочитаю, розкажу враження

      Delete
    3. чекатиму
      можливо, то я просто все брала надто близько до серця, а воно й не страшне насправді?..

      Delete